Followers

Thursday, December 27, 2012

RUMPAI LAUT & KELEBIHANNYA



 Banyak KEBAIKAN RUMPAI LAUT ni....
sebab ia mmg Pure Collagen dari laut...
x ada campuran bahan kimia.....harga pun sgt2 berpatutan.
dan bile uolls beli, xde sikit pun yang dibuang...sebab semuanya ada khasiat!!

contoh seperti yg selalu sy amalkan,
100g Rumpai laut, sy suka jadikan minuman harian...
100g tu, saya cuci bersih2 2-3 kali basuhan....
*(air cucian tu, jgn dibuang)
ambil rumpai2 laut tu, dimasak dengan air....
100g boleh dimasak dgn 1 jag air atau 6-8 gelas air
(masak dlm 30-45 minit dgn api kecik)
bile dh masak n dah didih, tapiskan. (serdak2 tu jgn buang jugak)
** ambil sedikit yang dh dimasak tadi dlm 1 cwn, campurkan dgn air cucian yg kite simpan tadi...
ha.....air tu, uolls boleh buat rendam kaki.....nyaman, segar sangat. amalkan, tumit2 yg merekah boleh hilang nnti...
*** serdak2 yg x dibuang tadi, uolls boleh jadikan masker. boleh la pakai nanti, utk dpt kulit yg licin dn bersih.
yg dh masak tadi, uolls boleh simpan dalam peti ais. ia boleh tahan sampai sebulan....
cara nak minum, senang jek....ambil 3-4 sudu air rumpai laut tu, campurkan dgn air sejuk, sirap ke, cocktail ke, biji selasih ke....minum!!!
senang kan????
so apa lagi????? try lah!!!!

SMS sy k, nanti sy akan share banyak lagi..........


Nikmati & Hargai KELEBIHANNYA…..
PURE MARINE COLLAGEN, RUMPAI LAUT…
Kami menawarkan harga yg terbaik utk anda!!!
Berminat? SMS sy FB Alyn Ramli 017-2183901 atau FB Abang Saiful 013-3296193

























No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon