Followers

Thursday, January 19, 2012

Selamat Hari Ulangtahun utk Nia......Al-Fatihah

Allahuakbar......

Setahun yg lepas 20 Jan 2011, ibu gembira sgt2 sebab ank ibu dh genap umur dua tahun....dgn rambut nya yg panjang lurus, muka yg comel.....itu lah ank ibu Dania Emelda Aqasha....

tp, utk tahun ini.......20 Jan 2012...Nia dah x ada, ibu xdapat belikan kek. tapi ibu cuma dpt kirimkan Yassin n Al-Fatihah utk ank ibu ni....Ibu, mak tempah makanan and ummi buat cupcake utk dihantar masjid utk majlis tahlil Nia....semoga Nia gembira di sana ye syg....





gbr ni, diambil pd 26 Jan 2011, Masa ni, Nia dah mula demam....nurse kat Klinik Desa Spg Jeram tu ckp....suh bwk g hospital kalau demam Nia xbaik2......tengoklah Nia tu, masih lagi ceria walaupun demam....ibu mmg ingat lagi masa ni, ibu bwk Nia naik kete wan...kite g berdua jek kan syg?



ni plak 11 Jan 2011, Nia kan mmg suka tolong mak n wan kat kebun kan??? ni ibu bwk Nia g kebun tengok mak n wan....bukan main suke Nia nk tolong.....Nia.....


5 Feb 2011, ibu n mak bwk Nia g Elizabeth sbb dah lama sgt Nia demam...ibu mmg xnk pikir yg buruk2 tentang Nia sakit...ibu pikir ank ibu mmg sentiasa sihat. tapi pikiran ibu semua salah.....



ni ibu g makan, bwk anak2 ibu yg comel.......baju ni lah baju Nia pakai utk masuk hospital....dy ckp "opat opat opat" ibu tulis ni dah berjurai2 airmata, tp diselang selikan senyuman dan gelak bile teringat keletah Nia....sangat lucu anak ibu....

Nia, ibu xlarat nk berendam air mata lagi syg......

Nia bergembiralah dgn kwn2 Nia kat sana ye....Nia doakan jugak ibu masuk syurga dgn Nia,Nia jgn lupa jemput ibu nanti......



inilah Taman Syurga Nia........yg ibu jaga setiap hari x pernah jemu.....
Ibu syg Nia selamanya.....sehingga akhir hayat ibu....itu lah harapan ibu....
segarnya bunga2 tu menandakan kasih sayang ibu pd Nia xpernah padam dan putus....









Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon