Followers

Friday, January 30, 2015

Bodoh ke pandai tu namanya?

Dpt msg ni..... And jawapan aku mudah je, "tu hal awk n sy xnk tau"
Knapa pulak nk aku tau yg ko da menjanda 10 tahun? Bodo jugak ko ni...sebab nya xpasal2 ngaku da janda 10 tahun....ape ke hal???

Sebenarnya dlm ht aku ni nk je jwb.... "Ah ko bodoh.... Xnk mintak nafkah kat laki ko watpe? Susahkn diri....kalau ko ni bagus sgt ...ko pun xkn jadi janda la pompuan!"
Hahah eh!! Knapa nk marah ni?? Hahaha xde la kn.... Niat aku nk msg baik je. Xperlu la nk ungkit ape2..... Ko pompuan.... Aku pon pompuan .... Laki ko skrg tu.... Aku ni lg tau buruk baik nya dy..... Ko xpayah ckp la yg ko bagus sbb dpt memahami dy.....

Laki ko ngaku da 3 bln xkeje.... Aik? Bulan 1 bole plak kawen dlm xde keje? Sape bodo plak kat sini??? Hehe....
Jgn di puji sgt..... Jgn di tatang sgt.... Aku takot nanti ko dtg cr aku nk tanya ttg laki ko tu...... Nk tanya gak ni.... Mak mentua ko dtg x ari tu ko kawen?? Haha

Sebenar2 nya aku ni x hadap pun duit laki ko tu.... Tp aku saje nk ajo dy!! Ajo la jgn nk suke2......

Ngantok ah!!! Sok sambung lg ey......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon