Followers

Thursday, January 22, 2015

Pahit dan Manis..... aku tetap bersama dia

Salam.....

I miss her beautiful face.....
I miss her smile.....
I miss her laugh......



Kalau dulu..... Aku slalu bukak blog. Suke sgt update blog. Sbab blog ni dh mcm diary harian aku..... Ape sahaja cerita suka duka aku....aku akn update. Especially cerita ttg Nia n Dwisy... Suke jugak join ape2 Giveaway ataupun contest yg melibatkn ank2..... Best sbb ank2 aku comel.... Hehe

Skrg.... Nk cerita ape pun da xtau ... Hidup ni dh mcm skadar lalu je.... Xtau ada ke tdak motif hidup. Nk berjaya pun payah.

Tengok org lain... Senang nya hidup dorg... Ada suami bole tolong.... Xde duit mintak suami.... Xcukup mkn pakai mintak suami.... Aku? Xcukup ape pun sendiri.... Korek sana korek sini.... Cukup2 kan jugak....

Lahiriah nampak senang.... Lahiriah nampak xde masalah dgn senyuman.... Tp dlm hati ada siapa yg tahu??

Ada azam tahun ni..... Ada!!! Nanti tgu berjaya baru aku akn uar2 kan....

Dwisy darjah 6 tahun ni.... Sepatut nya Nia da masuk Pra sekolah.... Tp xkesampaian... Rindu dy....

Berangan nk ada pengganti Nia..... Tp ntah la. Xsempat kot. Xpelah... Redha dgn ada nya seorang waris mutlak aku tu....pd dy lah tpt aku bergantung harap..... Tpt mengadu nnt da besar.... Tpt aku bergantung kalau dah tua nnt.... Harap2 dy xlupakn aku....

Kdg2 fikir.... Dunia ni x adil pd aku....

Mgu lepas..... Dpt berita, duda aku dah kawen!!! Haha..... Sedih ke? Xde lah.... Biasa je. Dy kawen dgn janda anak 1. Ada anak lelaki bujang.... Cume pkir2.... Knapa dy bole syg ank org lain.... Knapa darah daging sendiri dy xbole nk mngaku anak? Erm.... Lelaki!! Sbab tu aku benci lelaki.....  Haha air mata menitis setiap kali ke blog ni.... Xtau knapa.... Mungkin sbab.... "Kau & Aku" adalah simbolik antara aku dan anak2....

Salam syg.... Jumpa lg....




3 comments:

AMIIZAA said...

salams alin, tabahkan hati ya.
saya doakan darwish mendapat kejayaan cemerlang dlm UPSR nanti, dia saja nyawa yg alin ada....nia sudah menjadi anak syurga.....

jgn sedih2, kuat semangat ...:)

Puan Awin said...

kuatkan semangat sis....

nor saziana Baharom said...

slm....moga sis lyn kuat tuk tempuh sume ni...DIA mnguji hambanya pasti ada hikmah...sapa tau...skg mmg 'dia'dah buang sis tp tetiba 1 ari dia dtg mtk maaf ...masa tu sis plk mainkan dia...bia dia rasa....peritnya idup tanpa suami tuk bsrkn ank2...... :'(

Blog Widget by LinkWithin

Mungkin Mengubah Hidup Anda?

S.U.D.O.K.U GAME aku suke!

 

Blog Template by YummyLolly.com | Design Edited by MyBlogSaloon